Total Pageviews

Saturday 20 October 2012

BRO BIKERS


Brother-brother bikers ni suke btol mkn burger..Kalau diorang datang huru-hara dapur burger stall belakang tu..skali order berpuluh biji..Alhamdulilah diorang ni cukup support anak muda melayu miaga. Kalau dengar deruman motor diorang je terus panaskan kuali.

Tengok diorang wat rasa bersemangat sebab dengan cara begini la diorang sara anak dan isteri. Sekurang-kurangnya ringan sikit Jabatan Kebajikan Masyarakat nk bagi bantuan sebab diorang ni dapat mengurangkan kebergantungan kepada agensi kerajaan. Cuma orang-orang seperti mereka perlu dibantu dari segi teknikal dan financial yang lebih berkesan agar mereka mampu berkembang lebih jauh dan tidak sekadar jadi jaguh kampung di tempat sendiri.




Macam kenal bro ni.. Artis 90 an , dia bawak keluarga dia makan.At least artis pun boleh juga jumpa kawan-kawan sambil kalau ada peminat bleh la take picture ke autograph ke kan. Takde la kalau dengar artis je lepak kat hartamas, tak pun kat pavvilion. Artis kita hari ini lebih santai dan tak segan berada di kawasan awam seperti biasa.

No comments:

Post a Comment